Послуга "Переадресація"

Якщо ви хочете не пропустити жодного дзвінка

Переадресація виклику дозволить вам автоматично переводити вхідні виклики на інший номер телефону (міський чи мобільний).

Оберіть необхідний вам вид переадресації:

Телефон зайнятий — переадресація викликів, якщо телефон зайнятий.

Телефон не відповідає — переадресація викликів, якщо телефон не відповідає, поза зоною функціонування мережі або вимкнений.

Телефон недоступний — переадресація викликів, якщо телефон зайнятий, не відповідає, поза зоною функціонування мережі або вимкнений.

Активувати і вимикати режими переадресації можна за допомогою відповідних пунктів в меню телефону або за допомогою кодів:

Режим переадресаціїАктиваціяВимкнення
Телефон зайнятий зірочка 90 [номер телефону] кнопка виклику зірочка 900 кнопка виклику
Телефон не відповідає зірочка 92 [номер телефону] кнопка виклику зірочка 920 кнопка виклику
Телефон недоступний зірочка 68 [номер телефону] кнопка виклику зірочка 680 кнопка виклику

Формат набору [номера телефону]:

0 [код оператора або код міста без першої цифри "0"] ХХХ ХХ ХХ — для переадресації на міський або мобільний номер в Україні
0-0[код країни] [код міста або оператора] ХХХ ХХ ХХ — для переадресації на номер закордонного оператора*

Вимкнення всіх режимів переадресації — зірочка 730 кнопка виклику

* Для того, щоб мати можливість здійснювати переадресацію дзвінків за кордон, у вас повинна бути активована міжнародна лінія. Активація міжнародної лінії безкоштовна. Окремо замовляти активацію міжнародної лінії не потрібно. Для того, щоб мати можливість користуватися міжнародною лінією (телефонувати за кордон) баланс рахунку має становити не менш, як 75 грн. Додаткову інформацію щодо міжнародної лінії ви отримаєте, зателефонувавши до Центру Інформаційної Підтримки Клієнтів за номером 111 (з мобільного телефону PEOPLEnet) та 044 506-0-506  (цілодобово).

Інші послуги:

info_peoplenet