Про видачу первинної документації юридичним особам

   

Шановні юридичні особи!

Компанія PEOPLEnet, піклуючись про своїх клієнтів і слідуючи сучасним тенденціям,  створює комфортні умови для дистанційної форми  обслуговування абонентів.

Відтепер, щоб отримати  первину документацію (акти виконаних робіт)  за  поточний місяць користування послугамиPEOPLEnetКомпанія  пропонує скористатися  послугою – «Доставка документів Поштою» (рекомендованим листом).

Для підключення послуги «Доставка документів Поштою»абонент PEOPLEnet може:

1. Написати заяву на фірмовому бланку з печаткою та підписом керівної особиз зазначенням: разова, або щомісячна доставка + точну адресу доставки листа.
2. Відправити заяву на пошту 
info@people.net.ua, або на факс 0567350015.

 Вартість послуги «Доставка документів Поштою»:

- Разове відправлення первинних документів "Укрпоштою" - 20 грн./разово;
- Щомісячне відправлення первинних документів "Укрпоштою" - 15 грн./міс.

Консультацію з будь-якого питання та замовити послуги Ви можете, звернувшись  до Call-Центру за номером 044 506 0 506 (повний перелік номерів на сайтi peoplenet.ua) та Служби Чату, а також скористатися  Системою самообслуговування «Мій PEOPLEnet».

Для поповнення рахунку Ви можете вибрати зручний для Вас спосіб, дивіться на корпоративному сайті  розділ «Поповнення рахунку» 

З повагою,  керівництво компанії PEOPLEnet

info_peoplenet